Odpowiedzialność ma kluczowe znaczenie dla naszej działalności: determinuje sposób, w jaki pracujemy i tworzymy wartość. Opierając się na fundamentach stworzonych przez pięć pokoleń właścicieli, zapewniamy prawidłowy wzrost naszej firmy, który przynosi korzyści naszym akcjonariuszom oraz klientom, pracownikom i społecznościom, w których działamy.
Uważamy, że odpowiedzialna firma nie dąży jedynie do minimalizacji zużycia zasobów naturalnych. Zapewniamy również zrównoważone, inteligentne rozwiązania wspomagające mobilność w miastach, a jednocześnie zobowiązujemy się do korzystania ze zrównoważonego łańcucha dostaw wszystkich naszych produktów, a także opracowujemy innowacje w zakresie ekologicznego zarządzania budynkami.
Nasza odpowiedzialność zobowiązuje nas także do tworzenia środowiska pracy sprzyjającego integracji, w którym mogą rozwijać się pracownicy, klienci i pasażerowie przewożeni przez nasze produkty. Jesteśmy także dumni z wartości, które tworzymy w społecznościach, na przykład pomagając rozwijać młode, utalentowane osoby, zapewniając im naukę i szkolenia oraz wspierając programy kształcenia ustawicznego dla naszych techników.
Opracowaliśmy Mapę Drogową Zrównoważonego Rozwoju na rok 2022, nad której wdrożeniem czuwa nasza Rada Dyrektorów. Określa ona jasne ramy działań dla sześciu priorytetów strategicznych, co pozwoli uzyskać jak największy wpływ.
Nasze priorytety w zakresie środowiska, społeczeństwa i ładu korporacyjnego (ESG) zostały określone w drodze konsultacji z Komitetem Wykonawczym Grupy oraz różnymi kierownikami wyższego szczebla w naszej organizacji. Panel niezależnych ekspertów dodał także własne spostrzeżenia, aby zagwarantować, że nasza mapa będzie dotyczyła obszarów, w których możemy wnieść największy wkład.
Każdego dnia przewozimy ponad 2 miliardy pasażerów, którzy ufają naszym produktom, co oznacza, że ich bezpieczeństwo i niezawodność mają dla nas największe znaczenie.
Dzięki naszym pomysłom i rozwiązaniom jesteśmy pionierami w dziedzinie inteligentnej mobilności i ułatwiamy dostęp do stale rozwijającego się miejskiego świata. sprawiając, że każda podróż jest bezpieczna i wydajna.
Angażujemy się w poprawę zrównoważonego rozwoju i rozwój świadomości ekologicznej w naszym łańcuchu dostaw przy jednoczesnym zachowaniu wysokich standardów bezpieczeństwa i jakości.
Dzięki naszej globalnej flocie pojazdów serwisowych technicy firmy Schindler są stale w ruchu, aby zapewnić bezproblemową mobilność dla wszystkich, 24 godziny na dobę.
Nasza globalna obecność oraz ponad 70 000 pracowników zatrudnionych w 100 krajach sprawiają, że codziennie mamy do czynienia niezwykle różnorodnymi ludźmi. Dlatego szczycimy się tym, że zapewniamy środowisko pracy, które jest niezwykle otwarte i różnorodne.
Nasza działalność nie polega jedynie na zapewnianiu środków transportu w różnych społecznościach. Wnosimy także pozytywny wkład w rozwój społeczeństwa poprzez ukierunkowane inicjatywy z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu.